sobota, 30 maja 2015

ustawienie spryskiwaczy

   Dziś będzie krótko ale mam nadzieje, że przydatnie. Ostatnio znajomy narzekał na spryskiwacze które zamiast na szybę pryszczą na dach,  pomyślałem, że bitew tylko on ma taki problem, a rozwiązanie jest bardzo proste.


   Wystarczy wziąć cienką igłę/szpilkę wcisnąć w otwór spryskiwacza i ustawić go w odpowiedniej pozycji,  sprawdzić i ewentualnie poprawić. I po problemie ;-)


Przeczytaj również :
Jak dbać o silnik ?
Parujące szyby
Jak rozpoznać lakierowany element
Czego można dowiedzieć się z szyb i tabliczki znamionowej?
Diesel czy benzyna
Instalacja LPG

9 komentarzy:

  1. Fakt, często to nie jest kwestia ustawienia tych rurek na końcu co po prostu przetkanie - miałem kiedyś tam przyklejoną drobinkę chyba pisaku, która właśnie zmieniała kierunek płynu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis o ustawieniu spryskiwaczy niby banalny ale bardzo ciekawy. Człowiek uczy się przez całe życie, ja dowiedziałem się czegoś nowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenna wskazówka, aż sam pójdę wyregulować swoje. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, kto by pomyślał że to takie proste, już zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za chwilę wykorzystam tę wiedzę. Cenna wskazówka :D dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi po okresie zimowym i tak pryskały po swojemu. Nie wiem czym to było spowodowane ale fakt, metoda ustawiania jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w wyniku zmiennych warunków kanał, z którego wylatuje płyn jakoś się skrzywił albo delikatnie przytkał?

      Usuń
  7. Wiele osób skarży się na spryskiwacze, a to właśnie wina leży w ustawieniu,

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawidłowe ustawienie spryskiwaczy to klucz do dobrej i bezpiecznej jazdy.

    OdpowiedzUsuń